۶ پاسخ

والله میزارن بیچاره ها آنقدر گیر میدن یا ایراد میگیرن ک نمیزاره کسی دیگه
یا میگن برند بگیر فلان

بخاطر اینکه سلیقه ها فرق میکنه یهو یکی یه چیزی میگه طرف ناراحت میشه

من فعلا منتظرم جغجغه آقا برسه🥹

تصویر

من گذاشتم بس ایراد بیخودی گرفتن پاک کردم

بزار من بچینم میزارم

هیچکی پول نداره😅😅

سوال های مرتبط