چرا هیچکس جواب نده تایپیک های قبلی منو🥺🥺😔😔😔



#بارداری

۳ پاسخ

فردا صبح باز بزن نشونمون بده ببینم چجوریه

هیچ وقت ندیدم روژان خودکاری خدا بزنه یا خط تبخیر الکی

بعضی ها همینجورین دیر لقاح میگیره حالا دوباره آزمایش بده انشاالله که اشتباه وبارداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری