توهفته ۲۴آزمایش تیروید هم میدیم

۳ پاسخ

نههه من منظورم نیس ک شما هرماه بدین من فک کردم میگی تو این هفته هم لازمه بدیم...من خودم هرماه میدم ازمایش تیروئید...ولی این ک شما میگی ازمایش قند بارداریه ک کم خونی و تیروئیدهم باهاش چک میشه

هرماه لازم نیست
بله من اخر هفت ۲۴ بهم گلوکز و تیروئید و بقیه چکاب باهم داده

اگه تیروئید داشته باشه هرماه باید بدی

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری