عزیزم شمادخترتو دکتر بردی؟ من تا به این سن دخترمو آزمایش نبردم چون شوهرم بی مغزم نمیزاشت بردم آزمایش مینور هستش با جذب آهن بالا و تیرویید پایین این پایین که آرمایشگاه آزمایش رو تکرار کرده هنوز جوابشو نداده اما لینکشو فرستاده چه دکتری ببذم کودکان یا غدد یا خون؟
نه عزیزم نمیشه من خودم کمخونی مینور دارم..فقط باید کنترل بشه..و هر روز قرص آهن مصرف میکنم
مینور درمان نمیشه وباید همیشه دارو بخورن احتمالا تو یاشوهرت هم مینوری که دخترت مینور شده
ن مينور أصلا درمان نداره عزيزم ولي بهتره قرص اهن و فوليك اسيد مصرف شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.