۳ پاسخ

اتلیه ها شهر ما اصن خوب نیستن همش داخل سبد بچه رو میذارن یا رو صندلی تم ها تکراری اما بعضیا رو دیدم با برنامه تم ساده سفید میزنن باکلاس

من چاپ شده میگیرم خودم میرم قاب میکنم

چقدر خوب من ۱ماه بعد عکساش رو میدن

سوال های مرتبط

مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان 💜ارتمیس💜 مامان 💜ارتمیس💜 ۱۲ ماهگی