۶ پاسخ

گالاکتومید عالیه، من استفاده کردم اون اوایل

من از گالاکتومید استفاده کردم خوب بود

ابگوشت بخور

گالاکتومید خوبه من که راضی ام

ولی مزش خوب نیست

لیدی میل خوردم انچنان تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی