خانوما یه راهنمایی کنید
این برآب دختر خوبه یا پسر

تصویر
۱۱ پاسخ

اسپرت هست ولی به پسر شیکتره بنظدم

اسپرت ولی برای پسرقشنگتره

هر دوتاش به نظرم برای پسرم خیلی قشنگه

هردو...

برا پسر قشنگتره

فرقی نداره عزیزم هم دختر و هم پسر

پسرم ۳ماهش هست
یکی میخواد کادو بگیره اینو ازم نظر خواست
منم موندم میشه پوشوند خوبه یا ن
من سرهمی نگرفتم تا حالا

اسپرته دخترپسرنداره

دختر.

من برا دخترام لباس آبی زیاد میگیرم🤤🤤🤤🤤

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی