۴ پاسخ

بخار سرد با فین گیر هم تمیز کن

اگه قطره فایده نداره دستگاه بخور بگیر، احتمالا رفلاکسش زیاده ک بینیش همیشه کیپه باید اون درمان شه

موقع خواب براش بخار سرد بزارید عالیه

قطرہ سدیم کلراید بریز و با فین گیر تمیزش کن۔۔۔۔

سوال های مرتبط