دوستان سنوم چطوره؟
۱۳سیکلم بود

تصویر
۴ پاسخ

روز چند سیکل هستی تخمک بالغ داری اقدام کن

دارو مصرف کردی تنبلی که داری ولی فولیکول بالغ داری اقدام کن

تنبلی تخمدان داری
ولی اندازه فولیکولت خوبه
برو دکتر بهت آمپول آزاد سازی بده بزنی

تنبلی تخمدان ممکنه داشته باشه.

سوال های مرتبط

مامان جوجو🤱 مامان جوجو🤱 هفته پنجم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
رها رها قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد