خانوما بنظرتونجواب سنوم چطوره

تصویر
۶ پاسخ

یه آزمایش آنتی مولرین بده همون هورمون amh شدت تنبلی تخمدانتو اندازه میگیره

یه کیست داری که نوشته مجاورت احتمالأ کنار تخمدان چپت هست.تخمداناتم پلی کیستیکن یعنی کلی فولیکول داری ولی کوچیکن نمیرسن بالغ شن رها شن
به دکترت نشون بده ولی من خودمم تنبلی تخمدان داشتم همون مشکل شما.با طب سنتی نتیجه گرفتم چهار پنج ماه طبق دمنوش و حجامت و کلی کار که گفتن رفتم جلو عالی بود

چند سیکلت رفتی سونو

کیست. داری تنبلی داری ضخامت اندومترتم فک کنم کمه دو دوره دارو بده دکترت حل میشه ولی تااااا میتونی‌گرمی بخور فستفودو تنقلات وشیرینیجاتوکناربزار درست میشه

علاوه بر اون کیست ها تنبلی تخمدان هم داری آبجی

کیست داری روغن سیاهدانه بزن شکمتو

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان جوجو🤱 مامان جوجو🤱 هفته ششم بارداری
مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته بیستم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
jojo jojo قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
رها رها قصد بارداری