خانما یعنی چی. هر کی میدونه بگه. جنسیت مشخص میشه یا ن

تصویر
۵ پاسخ

سونوی انتی ک انجام دادید دکترنگفت جنسیتو؟یاتعدادضربان قلب جنینو؟

ببین اگه آزمایش بتات پایین بود اون آزمایش خونی که اول همه دادی احتمال پسر زیاده اگه بالا بوده دختر بازم من اینو شنیدم ولی توی آزمایش خودم که بچه ام پسره بتا خونم پایین بود تهوع اینام نداشتم

سلفری
اگد میل بود پسره اگر فیمیل بود دختره

جنسیت چ ربطی ب این آزمایش داره اخه

جنسیت رو سونوهامیگن یاازمایش سلفری.این چ ازمایشیه

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ودوم بارداری
 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری