۷ پاسخ

شیاف گلیسیرین هم ضروری و اورژانسی خوبه

فاموتیدین

من بایو لاکت میدم

من شیاف گیلیسیرین میزارم مواقع اورژانسی

بی بی کر بده گلم روزانه که اسیرنشی ۱۰قطره

بی بی کر

بیبی کر
پروکید پویا هم خوبه جوابه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی
مامان قند عسل 💙 مامان قند عسل 💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی