۲ پاسخ

با کدوم دکتر وقت سزارین داری عزیزم؟
منم ۴ اسفند وقت سزارینمه همونجا

منو معاینه کردن اب سبز اومد گفتن مدفوع کرده حیلیم خطرناکه بردنم اتاق عمل سزارینم کردن
چون امپول فشار زدن برام زیاد بچه مدفوع کردفک کنم بهش فشاراومده بود

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد