خانماکسی قرص استرادیول مصرف کرده و چجور استفاده کردن؟

۳ پاسخ

من استفاده میکنم هر روز 9تا هر 8 ساعت 3 میل

من استفادە کردم ازروز 7تا 20 برای هرکسی متفاونە باید پزشکت بگە

از روز سوم پریودی تا5شب بخور

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته هشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته نوزدهم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ویکم بارداری