خانما فولیکول ۱۷امکان بارداری هست

۶ پاسخ

روز چندم سیکلت رفتی عزیزم؟

منم ۱۷ بود فولیکولم فردا موعده انشالله که باردار باشیم❤️

تا آزاد سازیش روزی دو میل رشد میکنه،۱۸ تا ۲۴ میگن دکترها خیلی خوبه،خوبه فولیکولت ان شاااا.... نی نی دار میشی

بله عزیزم
خواهرزادم حاصل فولیکول ۱۳ هستش😁

بله توکل کن به خدا

بله ب احتمال زیاد

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری