۱۰ پاسخ

ن بابا من تا ده روزگی پوشوندم

الان زمستونه بپوشه بهتره

نه اصلااا نه جوراب نه کلاه

دکتر پسرم گفت دست و پای نوزاد باید محیط لمس کنه آزاد بذاریدش

نه ...

من الانم میپوشونم

نبابا فقط ده روز اول

نه گلم

اره من تاعید میخام بپوشونم

موقع خواب چون هی پتو کنار میندازه پاش میکنم ولی از بس وول میخوره نصف شب میبینم یکیش درآمده

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی