۷ پاسخ

کلاه تو خونه میپوشم براش ولی جوراب بعضی وقتا

جوراب نه کلاه هم از حموم درمیاد میزارم از بدو تولد کلاه دوست نداره جیغ میزنه نمیخواد

نه فقط وقتی میبرم بیرون

بیرون و بعد حموم چند ساعت که خشک شه رطوبت بدنش

بستگی به دمای خونت و‌هوای شهرت داره
ما بوشهریم از اول جوراب نپوشوندم
کلاه هم فقط چند روز اول

توخونه نه وقتی میریم بیرون

همیشه نه ولی بعضی وقتا اره

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی