۷ پاسخ

معدت تحت فشاره زیرسرتو بالاتر بگیر سبک سبک هم بخور غذاتو

چون بچه ها با کلی مو روی سر به دنیا میان🥰🙂‍↔️

منم تنگی نفس

چون بچه بزرگ شده و روی معده فشار میاره

منم از شروع هشت ماهگی همینجوری بودمو هستم... 😕

چون بارداری دیگه عزیزم😂😂😂

بچه درشت ترشده و به معده فشارمیاره طبیعیه.من از ۶ ماهگی تاالان دارم این عذابومیکشم

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری