۹ پاسخ

من رفتم سونو بچم پسره همیشه میگن دیر بری معلوم میشه من 14 هفته رفتم گفت پسره فقط ی بار احساس کردم بچم تو شکمم تکون بخوره
باید چی بخورم تکون بخوره

بچه. کدوم تون پسره

خیلییی من بستنی شکلات صبحونه تخم مرغ چیزای مورد علاقشه مربا آلبالو

نینی من عاشق کبابه😂😍
مث باباش شکموعه وقتی میخورم یکسره داره تکون میخوره 😂😂

نه من چیزا ترش بیشتر تکون میخوره

تکون چیه
قشنگ شکممو میخاد پاره کنه😂🤭

نه من ماست و‌دوغ خوردنی زیاد تکون میخوره🤣

اره

کم و بیش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری