دکتر زنان گرگان کی خوبه پیش کی میرین ؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من پیش مونا بابوئی میرم راضی ام

دکتر کابوسی بهترینه

مامان نی نی ؟؟؟ بیل پیش دکتر من عالیه ... زهرا ذبیحی از همه نظر اوکیه . دکتر زنان زایمان نازایی . ژنتیک تو استان گلستانه تنها همین خانم ذبیحی هستش عضو انجمن . با یه تیر چنتا نشون میزنی من یکسال خورده ای هست میرم پیشش خییییییلی راضیم... من خیلی جاها رفتم تو گرگان دکتر زنان هفت سال عفونت داشتم همه قرص میدادن خوب نمی‌شدم با یه نسخه خوبم کرد خلاصه کنم پشیمون نمیشی

وثوق و کابوسی عالین♥️

دکتر فلوشیپ نازایی هس

دکتر مقدسه جهانشاهی

دکتر کابوسی
دکتر گلعلی پور

من پیش کابوسی میرفتم بنا ب دلایلی عوض کردم الان پیش عامل ذبیحی میرم خیلی خوبن

من بافرحنازسادات احمدی عزیزم بعد۱۶سال با آی وی اف مادرشدم
مادردوقلو ناز
خداروشکرمیکنم

وثوق بهترین

من قبلا پیش دکتر کاووسی میرفتم خیلی قبولش دارم .ابجیمم سر همه بچه هاش پیش همون میره

ازاده ازادی .فاطمه علی نژاد

دکتر شهره وثوق .. دکتر زهره منتظری

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری😍 مامان پسری😍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد