وای چی میتونم برای دندون دردم مصرف کنم دارم میمیرم

۱۰ پاسخ

یه قالب یخ بنداز داخل نایلون فریزر بعد بذار رو لپت اون قسمت دندون دردت..تحمل کن چن دیقه خوب میشی..من امتحان کردم

داروخانه ها یجور پانسمان دارن اسم دقیقشو نمیدونم
که موضغی میذاری رو دندون خوب میشه ب طور موقت

حتما برو درستش کن حتماااا ماهای بالاتر امونتو میبره و دیگم نمیتوتی درست کنی

استامینفون ساده ۵۰۰ دوتام همزمان دکتر گف میشه خورد ب قول دکتر قرار نیس از درد تلف شید ک

اخ اخ از چهارشنبه درگیرشم در حد مرگ ،، فقط استامینفون ساده میتونی بخوری ک روی من تاثیر نداشت رفتم متخصص ریشه دندان فرستادن عکس بگیرم ک عکس هم احازه ندادن تو بارداری ، فقط اموکسی سیلین ۵۰۰ دادن و استامینفون ساده ، دردم ساکت نشد رفتم درمانگاه سرم با امپول آپوتل سه سری واسم نوشت زدم یعنی اب رو اتیش بود دردم قطع شد اگر بی طاقتی برو درمانگاه

میخک بخور

بازم از دکترت نامه بگیر

برو دکتر درستش کن تو سه ماهه دوم میشه دندون درست کرد من رفتم پر کردم

استامینوفن بدون کدوئین میتونی بخوری

با سلام هیچی 😂😂

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان اولی مامان مامان اولی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری