بتامتازون همینه درسته ؟

تصویر
۶ پاسخ

گلم چنده قیمتش

تو۳۶هفته دیگه چرا!!

چرا تو این هفته میزنی ؟؟
من شیافشو استفاده میکنم

اره همینه ، بالای ۳۴ هفته ک نمیزنن چرا دکتر نوشته برات؟؟

برا منم امروز نوشته دکتر
ولی میترسم بزنم 😥

بلههه

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان سِدنا و بُرنا مامان سِدنا و بُرنا ۳ ماهگی
مامان قدم خیر🌙🐣 مامان قدم خیر🌙🐣 ۱۱ ماهگی
مامان عمران مامان عمران ۱۱ ماهگی