برای تقویت اسپرم چی خوبه؟

۶ پاسخ

گردو و تخم مرغ میگن خیلی خوبه

دکتر ارولوژی قرص میده یا ابوابوست
یا تخم مرغ باشیر

چنتا دمنوش او روغن
صدرصد جواب میده

ژل رویال
گرده نخل نر ترکیبش با عسل خیلی خوبه.
و عرق خرنوب

من ژل رويال خريدم امروز اينم امتحان كنيم همه چي رو امتحان كرديم ما
خرنوب
گرده نخل
دوسين

این موارد 👆🏻👆🏻

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان قلقلی مامان قلقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان دانیال و شیدا مامان دانیال و شیدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان 🥰 کیمیا مامان کیان 🥰 کیمیا هفته شانزدهم بارداری
اقدامی اقدامی قصد بارداری
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری
مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری