۲ پاسخ

وزن گیری بچه بهترین معیاره. اگه خوب وزن میگیره و تو پره ینی تغذیه خوبی داره

نمیدونم
اینطوره؟؟
چون دختر منم اینطوره

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی