۶ پاسخ

سلام مگر الان باید اهن بدیم از شش ماهگی نبود؟

یه قطره چکان کامل

دکتر ب من گفت ده قطره

۱۲ قطره

میگن قرمز مارکش خوب نیس دکتر برا پسرمن آبی نوشته

یک ونیم سی سی میدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 ۱۳ ماهگی
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان جان جانانم❤ مامان جان جانانم❤ ۱۷ ماهگی