خانومای مشهدی دکتر حقی برای طبیعی خوبه!؟

۳ پاسخ

من دکتر موقرمقدم میرم خیلی دکتر خوبیه برای طبیعی

برو همون انصاری چراعوضش کردی؟؟

نمی‌دونم اینو ولی بعضیا میگن سر زایمان طبیعی یا نمیاد یا بیاد دیر میاد برای سزارین هم پرسیدم ۲۰ می‌گرفت سر میزی پولکیه

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی