۵ پاسخ

من هربارمیرم دکتر سونو هم میکنه تقریبا ۳هفته یبار.هفته ۳۲ رفتم این هفته ام میرم هفته ۳۵

ی سونو رشد دیگه داری۳۴تا۳۶هفته

منم ۳۳هفته دادم دیگه نداشتم تا دیروز ك ۳۷و یک روزم بود برا زایمان وزنشم ۳/۳۰۰ بود

مم ۳۱ هفته سنو رشد دادم الانم دکترم عوض کردم هفته‌پیش رفتمیش کسی ک قراره زایمانم‌کنه دوباره سنو نوشت فردا میرم خوبه ک آدم باز میفهمم چند کیلو رشدش خوبه یا ن

برای من دکتر دیگه سونو ننوشت، فکر کنم بستگی به شرایط بارداری داره که دکتر سونو دوباره بنویسه یا نه

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۳ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد