خانوما بعد سنو آنومالی سنو چی دیگه دادید

بارداری#بارداری#بارداری

۱۰ پاسخ

از ۲۸ تا ۳۲ هفته سونو رشد هست

سونورشدولی هنوزندادم

سنو رشد

من هنوز برام‌سونو ننوشته آخرین سونو رو ۱۸ هفتگی رفتم برای انومالی

هیچی هنوز
ولی این دفعه فک کنم سونو رشد بنویسه برام

سونو رشد عزیزم

برای من هم دکترم سونو رشد نوشته کرده هفته بعد میدم بخیر

سونو وزن دکتر گفته برم ۲۸ هفته

از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته وقت داری

سونو رشد

سوال های مرتبط