مامانا بعد سنو رشد دیگ چه سنوی باید رفت یا تموم شد

۸ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم یک بار دیگه هم بهم گفتن برو هنوز نرفتم

یه سونو دیگه هس فک کنم زایمان رو مشخص میکنه که سزارینه یا طبیعی

آها ممنون از همگی

هیچی
سنو رشد۳۶ هفته سنو اخره
هم رشد هم وضعیت بچه سفالیک. بریچ

ی سونو دیگه هست توی 36 هفته اینا باید انجام بدی ک طبیعی یا سزارین بودنت مشخص شه

سونوی آخر باید ببینی سزارین یا طبیعی میاد دنیا

فکر کنم یکی ام میفرستن واسه زمان دقیق زایمانت

فکرکنم آخریشه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان آران و باوان💙🩷 مامان آران و باوان💙🩷 ۳ ماهگی
مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری