من ۳۲ هفته رفتم یک بار دیگه هم بهم گفتن برو هنوز نرفتم
یه سونو دیگه هس فک کنم زایمان رو مشخص میکنه که سزارینه یا طبیعی
آها ممنون از همگی
هیچی
سنو رشد۳۶ هفته سنو اخره
هم رشد هم وضعیت بچه سفالیک. بریچ
ی سونو دیگه هست توی 36 هفته اینا باید انجام بدی ک طبیعی یا سزارین بودنت مشخص شه
سونوی آخر باید ببینی سزارین یا طبیعی میاد دنیا
فکر کنم یکی ام میفرستن واسه زمان دقیق زایمانت
فکرکنم آخریشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.