۳ پاسخ

چون امگا۳ التهاب بدن رو کم میکنه و کلا برای تخمک گذاری خوب التهاب بدن باید کم بشه

عزیز ماهی بخاطر جیوه ای که داره نباید خورد ربطی به قرص اومگا نداره. و اینکه ماهی قزل و سالمون اوکیه

اره من امگا میخورم

سوال های مرتبط