بچهای همسن پسر من چ کلمه هایی میگن

۳ پاسخ

من دد زیاد میگه ماما و بابا گاهی میگه، اقا،اگا، ادا، اده اینارم گاهی میگه

دَدَ بابا و ننه رو یکی دوبار گفته ولی دد خیلی میگه

ماما عمه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان نینی رزا 💚 مامان نینی رزا 💚 ۱۶ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری