۴ پاسخ

من خودم که زایمانم طبیعی بود ولی یکی کنارم سزارین انجام دادع بود پمپ درد داشت قشنگ تا صب خوابید بدون درد من که طبیعی بودم دردم از اون بیشتر بود

آره عالیه

من شنیدم ک خوبه منم میخام بگیرم

والا برای من زدن هیچی تغییر نمیکرد دردام

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی