۳ پاسخ

ارع من ۹جلسه رفتم دیگه نرفتم خوب بود ولی الان چن ماهه نرفتم برگشته یکمش

والا میگن ۶ ماه بعد از پایان دوره شیردهی بیاید. وگرنه برمیگرده موها

من دارم میرم جلسه چهارمه خوبه واقعا راضیم

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مهتاب و ستاره ❤ مامان مهتاب و ستاره ❤ ۱ سالگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی