۴ پاسخ

من امروز زدم امشب نمیتونم بخوابم میترسم تبش بره بالا خدایی نکرده

حمومش کن که چند روز آب نزنی

پاراکید هر شش ساعت برابر با وزنش بده تا۴۸ساعت تب مرتب کنترل شه لباس زیاد نپوشون و اینکه نسبت به دوماهگی خیلی سبک تره

پاراکید هرچهارساعت با کمپرس سرد فرداش هم کمپرس کرم پاراکید هرشش ساعت دوبرابروزن بچه با قطره چکان

سوال های مرتبط

مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی
مامان سام🩵 تیام مامان سام🩵 تیام ۱۶ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی