۳ پاسخ

من سر زایمان دومم لرز کردم دوشب پشت سرهم نرفتم دکتر دهانه رحمم بازشد تو 35هفته وزایمان زودرس کردم

نه جونم حتما دکتر برو

منم همینجوریم. شما جنسیت بچتون چیه؟

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی