گلو درد و سرفه شدید دارم از این شربت بگیرم بخورم؟؟کسی خورده؟

تصویر
۷ پاسخ

من پروسپان میخوردم خوب بود ولی بارداری با تجویز پزشک باشه

بمنم دکترم داد خوب بود

عالیه مخصوص بارداری و هیچ گونه ضرری نداره من سرفه داشتم درحد مرگ خوردم عالی بود هر ۸ساعت گفت ی قاشق

عزیزم برای گلودرد سیب با یکم چوب دارچین بزار بپزه بعد میکسش کن با لیمو و عسل بخور گلو دردت خوب میشه
رشته و سوپ بخور
برای سرفه من هرکاری کردم خوب نشد تا اینکه از عطاری جوهر نعنا خریدم هروقت سرفه میخواستم کنم یه ذره اندازه سر سوزن میزاشتم زیر زبونم دیگه سرفه نمی‌کردم .
بخورجوهر نعنا هم خوبه بریزی داخل آب

اره من خوردم بدون تجویز پزشک دارو مصرف نکن شاید ضرر داشته باشه برات

از دکترتون بپرسین

سلام من استفاده کردم زودتر بهبود پیدا کردم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری