۳ پاسخ

نه ضرر نداره میتونی بخوری

بخور گل بابونه هم خوبه

اب نمک یا اب و سرکه سیب قرقره کن تو طول روز چند باز انجام بده خوب میشی
خیال خودتم راحته

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی