تب ۳۷ واس نوزاد ۸ روزه زیاده؟

۵ پاسخ

شاید خونه رو خیلی گرم کردین یا لباس زیاد تنش هست که حس کردی تب داره

هر لحظه چک کن امکان داره بالا تر بره بچم شب تبش ۳۸ شد

من بچم ۲۰ روزش بود تب ۳۶ خیلی خوب بود رو ۳۷ که میشد گریه ناله میکرد یه شب بیمارستان بستری کردن برا نوزاد ۳۷ تب

تا ۳۷/۵ ک تب نیس از اون ب بعد تبه

37/5به بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان صدف💓 مامان صدف💓 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی