۳ پاسخ

روز ۱۳ هورمونت بالاترین بوده ولی ازاد شدنش میشه برای روز ۱۴

اصلا رو اینا حساب نکن من هفته قبل واسم مثبت شد کلی اقدام کردم دیروز رفتم دکتر گفت فولیکول غالب داری هنوز هم ازاد نشده یعنی کل هفته قبل رو سرکار بودم بیخودی به نظرم بهترین راه اینه که از اتمام پریود منظم یه شب درمیون رابطه داشته باشی تا یه هفته به پریود بعدی

آره عزیزم درسته روز 13اوج تخمک گذاریت بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
نور زندگیم از پیشم رفت💔 نور زندگیم از پیشم رفت💔 قصد بارداری
مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری