۴ پاسخ

منم پنج روز دیگه قرارع برم نمی‌دونم باید مثانه پر باشه یا نه

سونو رو دکترت برات مینویسع بهترین تایمش هفته ۱۲که میری انجام میدی بلافاصله یه آزمایش هم داره که باید تو همون روز بری انجام بدی نیازی به ناشتایی هم نداره

دکتر برات مینویسه میری سونو انجام میدی بعدشم ی ازمایش انجام میدی

نوبت میگیری میری سونو ان تی رو انجام میدی بعد سونو باید یه آزمایش هم بدی که مهم نیس ناشتا باشی یا نه
و اینکه ان تی از ۱۲ هفته شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ویکم بارداری