۴ پاسخ

من میدم

من ندادم تا حالاااا

تو غذا بله
به صورت نوشیدنی بعد یکسال

بهتر بعد یسال باشع ولی بازم اوکیه بنظرم یکم بدی

سوال های مرتبط

مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی