خانوما غربالگری دوم رو باید چند هفته دقیق انجام بدیم؟؟

۳ پاسخ

به من گفته دقیق اول ۱۷ بیا دکترم
که بهت بگم کی بری انومالی
نمیدونم خودشم سونو میکنه یا نه

آزمایشش رو گفت ۱۶ هفته انجام بده
سونو هم ۱۸ هفته

دکترم گفتن پایان ۱۸ هفته برو کدخدایی نکرده اگه مشکلی بود، تایم برا سقط باشه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری