سلام میشه بگین چی نوشته ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

چیز خاصی نیس مثل سونوی منه تقریبا فقط نوشته تنبلی داری
برا چی داده بودی سقط داشتی؟

عزیزم باردار نیستی
اون بتای بالای سری قبلتم بخاطر کیست هایی ک تو تخمدانت بوده.

برای چی دادی و چند سیکلته

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
کیمیا کیمیا قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری