برای من چون دهانه رحممم حالت برگشت داره اولین سونو ک رفتم بهمگفت باید واژینال بشم دوباره ک رفتم بازم بهمگفتن واژینال بهترین گزینه برا من واسه بررسی شرایط هست
این حالتی ک دارم اصلا خطرناک نیست چون به مرور با پیشروی بارداری بهبودی حاصل میشه
جفتت هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.