خانما خلفتی در سونو یعنی چی

تصویر
۲ پاسخ

برای من چون دهانه رحممم حالت برگشت داره اولین سونو ک رفتم بهم‌گفت باید واژینال بشم دوباره ک رفتم بازم بهم‌گفتن واژینال بهترین گزینه برا من واسه بررسی شرایط هست

این حالتی ک دارم اصلا خطرناک نیست چون به مرور با پیشروی بارداری بهبودی حاصل میشه

جفتت هستش

سوال های مرتبط

مامان مانلی👭ماهلی مامان مانلی👭ماهلی ۲ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری