خانما من باردارم ولی سونو گف ی کیست فولیکار دارم یعنی چی .

۲ پاسخ

چیز خاصی نیست عزیزم برطرف میشه

همه دارن یعنی همونتخمکی که باز شده نینی شده پوستش شده کیست همه دارم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری