وایییی من دارم از تهوع میمیرم 😩 خیلییی بده 😭

۸ پاسخ

عزیزم درکت میکنم منم این دوران گذروندم هنوز هم دارم بعضی موقع ها
ب من دکتر قرص متوکلو پرامید داد واسه تهوع

زنجبیل دم‌کن بخور

من از هفته ششم تا هشتم داشتم
الان دو هفته اس خیلی بهترم ولی نمیتونم ماهی و مرغ بخورم کلا فک میکنم بهشون حالم بده میشه

همین ک حامله ایی بهش فکر کن و خوشحال باش
اینجوری بیشتر میتونی تحمل کنی

دمیترون بخور

خیلی بده منم می خوام بیارم بالا پلی نمی تونم 😅

بی ۶ بخور صبح و شب
رو من که اثر نداشت شاید رو شما تاثیر بذاره

من هنوزم هر روز تهوع و بالا اوردن رو دارم

سوال های مرتبط

مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سیزدهم بارداری