# بارداری
# فرزند آوری
# فرزند پروری

تصویر
۵ پاسخ

یه سوال از شما دارم. چرا پست میذاری بعد حذف میکنی بعد عکسشو پست میکنی؟

ن حقیقت من تنها دل خوشیم تو این دنیا اول شوهرم بعد بچه تو شکمم هیچکس اینقدر دوست ندارم خیلی دعوا میکنم باهاش ولی تنها رفیقی که دارم مخصوصا تو بارداری خیلیییی حواسش بهم هست

توی بارداری و هفته شما این احساس طبیعیه.

اره عزیزم این تو زندگی مشترک طبیعیه من یه چند وقتی اینجوری شده بودم

ارع من بخاطر کارایی ک باهام کرد
اصلا حتی دلم نمی‌خواست کنارش دراز بکشم
اصلا میلی ب بودنش نداشتم
خیلیییی بد بود خیلییی سرد شدع بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🧿 مامان جوجه 🐣🧿 هفته شانزدهم بارداری
سلام دوستان عزیزم بلاخره روز انتی منم رسید .. دوساعت دیگ نوبت دارم . کلی استرس دارممممم خیلی خیلی زیاد. ب دعاهاتون مثل همیشه نیاز دارم . کلی برام دعا کنید نینیم صحیح و سلامت باشههه🥲🥹😍😍😍
برای سلامتی نینی صلوات بفرستید ..
دعا کنید همه چی خوب باشه تا منم مث بقیه تا اومدم عکس نینی بزارم بگم جنسبت شو حدس بزنید برام🥹🥹🥹🥹🥹

مرسی از همتون💞💞💞




بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری. بارداری فرزند آوری.