۱۳ پاسخ

غصه هرروز منه
یعنی شبا ک میخوام زانوی غم بغل میگیرم برا ناهار و شام روز بعد😁
صبح هم ک بیدار میشم نیو ساعت اول از جام بلند نمیشم تو فکرم ک چی بذارم🤣🤣🤣🤣
اسیریم بخدا

بستگی داره پلویی دوست داشته باشی یا خورشتی، برنجی دوست داشته باشی یا نونی، غذاهایی که با تخم مرغ درست میشن خوشت میاد؟ غذاهای سوپی و آشی و عدسی و لوبیا گرم یا نخودآب چی؟

مندقیمه گذاشتم

آبگوشت برای شام. ناهار هم دلمه کلم دارم.

وای من که از همه غذاها بدم اومده
خسته شدم دیگه 🥴

سلام عزیزم
یه دورهمی برای مامانا زدیم که از تجربیات هم استفاده کنیم
باهم دردودل کنیم و روزامون رو بگذرونیم

اگه دوست داشتی به جمع کوچیک ما بیا خوشحال میشم ❤️


به این آیدی پیام بده روبیکا برات لینکو ارسال کنم
@Mahmah874

برای بالا اومدن آیدی اونو در روبیکا بزن قسمت پیاما ذخیره شده بعد بزن روش تا برات بیاره

ماهی درست میکنم با برنج

شام میرم شهرستان تا چن روز دیگ نیستم شکرخدا

ناهارم از شب قبل کمی دارم کمم بود سیب سرخ میکنم میخوره بدغذا نی😹

با لوبیا سبز و قارچ چیا میشه درست کرد ؟

ناهار کتلت عدسی خیلی خوبه تو گوگل بزن

یتیمچه

دقیقا منم دیگ نمیدونم

منم الان تو این حالتم😑

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری