عشق منههههه نفسم بهش بند بااینکه خیلی وروجکه
من بعد دو و نیم سالگی اقدام میکنم یدونه خوب نیس ، فاصله زیادم هم که هم بازی نمیشن تو هم دوباره باید همون بی خوابیا رو بکشی نزدیک باشه نهایت تا سه چهار سالگی سخته بعدش مهد میرن راحت تری
من ندارم ولی دوسالش شد اقدام میکنم قعطا
من دومی ندارم ، ولی اطرافیان دیدم اختلاف سنی کامتر خیلی دردسرش کمتره تا با اختلاف سنی
راضیم،و بنظرم لذتش از بچه اول بیشتره،من سر بچه اولم بیشتر استرس داشتم و نمیفهمیدم چی به چیه،الان تازه دارم معنی نی نی داشتنو میفهمم
مغز ترکیده ولی عاشقشم
بچه دوم وحشتناک شیرینه وای قابل توصیف نیس
خسته ام کم اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.