خانومای باردار شمام گر گرفتی رحم یا واژن دارین گه گاهی؟

۳ پاسخ

منم خیلی واژنم داغ داغ میشه فک کردم فقط منم🥹🥹🥹🥹

عزیزم بیشترین علتش همون شیاف و آمپولی که استفاده می‌کنیم هست
منم گاهی خیلی داغ میشم

بله رحم نسبت به قبل از بارداری خیلی گرمه چون جریان خون توش زیاده

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ هفته هشتم بارداری